❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 8 iunie 2016

Sunt două lucruri imposibile în aceasta viața: unu, a-l vedea cu ochii tăipe Dumnezeu și doi, să descrii iubirea!

Văd
                   vălul de pe ochii tăi, într-o zi mi-ai zis
                             și el s-a risipit
                                  lăsând loc să văd doar ochii tăi

Vezi
                     în mine un alt eu , eu ce tu îl adori enorm,
                                     care risipește vălul
                                             lăsând loc să văd doar ochii tăi.

Mâna ta întinsă înspre mine
însamnă totul,
e lupta noastră de a destrăma întunericul
și felul de a spune despre  iubirea dintre noi, tuturor

 Căci și eu, fără nici o rezistență
    îti întind a mea mână
să facem ........fiecare bătaie a inimii
să încerce să treacă de această distanță
și să ne redăm unul celuilalt aripile speranței!    
                          ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 
                        

Niciun comentariu: