❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 21 iunie 2016

Singurul bărbat pe care îl vreau în viața mea, este cel care mi-a demonstrat că are nevoie de mine!

                                   
                    Tu-mi vii
și din neant dacă te chem / ai jurat că împreună vom fi
                               să-mi cerni
sub clar  de lună / dezlegări de vrăjitotii!
                     
                    Ti-am spus de la început că nu-i ușor,
să vezi cerul fără de nor,
 dar că va veni și la noi o zi,
și bujori vom înflori.

                  Rochii de  mătăsuri fine pun
să acopere nu corpul / mi-e ca un străin
                   Rochiile ascund
un suflet de pădure verde/ blestemat în om

                                       Eu te iubesc interzis,
                                             te iubesc zori de zi,
                                                    te iubesc concis
                                                         te iubesc cum știi!

Tu până vii
eu verde îți cânt
ca și roua ierbii
în care picioarele-ți cufunzi / cu dor în priviri  de noi! ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══



Niciun comentariu: