❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 14 iunie 2016

Și poate că lupul e îndrăgotit de lună și la fiecare lună plină plânge după o dragoste pe care nu o va putea atinge niciodată




Să fii numit paznicul sufletului meu
presupune să sorbi din sângele meu,
iar sângele ăsta, în cele din urmă, te va ucide
 dacă visul care te usucă pe dinafară,
 te primenește pe dinăuntru,
viața ți-o derulezi ca și când altcineva trebuia să trăiască în locul tău.

Mi-ești ca o frescă închinată eleganței
de a fi,
asemeni aripilor de fluture
care așteaptă un impuls spre zbor
și spre a înălța...2 inimi

Mă întreb cum aș putea
să fiu așa și eu...și cât din purtarea mea
să fie nobilă,
pentru a-ți păstra privirea

Dacă o mască din strălucirea zorilor
fur s-o pun deasupra oglinzii
e pentru ca să ascund teama
că te voi pierde într-o zi

Chiar din prospețimea florilor
pe obraji îmi pun,
printre ale lacrimilor durere
să nu te  pierd acum.

De mai poate să ardă,
ceea ce menține vie flacăra
ești numai tu / și prezența ta
 ca exemplu                                          ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

                           

Niciun comentariu: