❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 19 iunie 2016

...și până la urmă cui îi păsa de sufletul meu?


 Iubirea mea,tu unde ești?
 Acum când eu îți scriu
 Eu mă gândesc la tine
 Și sufletul îmi e pustiu.
 Tristețe mare am în suflet
 Și lacrimi am în ochii
 Eu singur sunt acum
 Și eu nu nai suport.
 Nu mai suport singurătatea
 Și dorul meu,de tine
 Te rog,iubita mea
 Vnoi tu la mine.
 Și jur să te iubesc
 Cum nu îți închipui
 De vei veni la mine
 Eu o să mă bucur.
 O să mă opresc din plâns
 Și trist nu o să mai fiu
 Tu îmi vei umple golul
 Din sufletul pustiu.

══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: