❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 2 iunie 2016

Prin magie

 Îmi chem din înalturi
să-mi coboarele mirele,
la ceas de seară
să mă îmbete în cuvinte de iubire,
cum o fac doar stelele
și înlănțuiți în același vis,
copii lunii să putim!

Atât de departe,
departe,
departe,
nu-mi mai pare departatea
când îmi strâng pumnii la piept,
cu un suspin
și te chem.

Nu mai doare 
să știu că timpul trece
rece, rece tu să nu fii
și să-mi spui ca prin magie
 că vei veni  ♡Ilian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 


Niciun comentariu: