❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 20 iunie 2016

Persoanele speciale sunt puține,dar tu ești una dintre ele și îți vreau tot binele din lume!


Martor îmi este ce-l de sus
 Că eu te iubesc nespus
 Și vreau din toată inima
 Tu să fii,soția mea.
 Să te iubesc să te respect
 Și să fim cuplu perfect
 Eu frumos să-ți vorbesc
 Și să-ți spun,că te iubesc.
 Că ești totul pentru mine
 Te iubesc și țin la tine
 Eu te vreau în viața mea
 Fără tine nu pot sta.
 Tu pe mine m-ai vrăjit
 Cu al tău zâmbet plăcut
 Oriunde merg,sau eu muncesc
 Eu la tine mă gândesc.
 Mă gândesc neîncetat
 Eu foarte mult te plac
 Vino tu te rog la mine
 Eu nu pot,trăi fără tine.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: