❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 11 iunie 2016

Only you kan complete my soul (numai tu îmi poți codmpleta sufletul)

Petale de suflet
peste mâna ta presor
să ai drag de mine
și în suflet dor

                              Jumătatea mea de suflet,
                       simți mereu că-ți scriu și am să scriu
                            până voi rămâne fără mine,
                        sau voi fi a ta într-un târziu

Sunt,
chiar dacă pe jumate
pentru că exiști și tu
să mă poți completa o dată

                                    ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: