❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 24 iunie 2016

Nu mi-e dor de tine, mie dor de noi


 Dar cum putem fi
când nimic nu e,
decât ceea ce simțim, tu acolo eu aici
dar să fie ne dorim amândoi
La cine să scriu jalbă
să îmi dea picioare noi
(să pot merge până la tine, să fim cât vrem noi)
iar la sfârșit jur că le returnez înapoi.

Așa cum sunt mă accepți
dar roțile se rotesc, doar printre clipe singure
și-oricât le-s împinge
rămâne distanța obstacol

Vorbesc zilnic cu tine
și eu te iubesc enorm
deaceea vreau o cale
să ne sărutăm, șă fim soț și soție, să împărțim totul amândoi!
                                                                    ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══


Niciun comentariu: