❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 1 iunie 2016

Mă gândesc cu drag la tine Și o floare îți dăruiesc Că exiști în viața mea Cu mult drag te prețuiesc Să nu uiți că ești specială!

 La tine mă gândesc mereu
 De cum eu mă trezesc
 Te vreau în viața mea
 Să pot să te iubesc!
 Că dragă îmi ești,tu mie
 Și vreau iubirea ta
 Atunci când mă trezesc
 Să-mi dai gurița ta.
 Să simt dulceața
 A-lor tale buze
 Tu înger tu ești
 Vei fi și vei rămâne.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: