❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 10 iunie 2016

Mă doare sufletul că nu ești lângă mine


 Mă doare sufletul mă doare
 Când eu departe,eu te știu
 Că tu nu ești lângă mine
 Sufletul îmi este pustiu.
 Și mă gândesc la tine
 Privesc eu poza ta
 Ca dorul mie ami trece
 De tine draga mea.
 De aș putea,eu prin magie
 Din poză să te scot
 Sărut eu să îți dau
 Să-mi treacă de al tău foc.
 Că nu mai pot,trăi așa
 Eu în singurătate
 Singur eu să fiu aici
 Și tu să fii departe.
 Te vreau și te doresc
 Că tu să-mi fii aproape
 Să pot să te iubesc
 Până la sfîrșit de viață.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══
 

Niciun comentariu: