❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 25 iunie 2016

Iubirea învinge toate obstacolele?

 

De când te știu, și  e ceva timp
căci vorbind cu tine, timpul trece parcă invers
mă convingi să privesc fără teamă
spre ceea ce naște un întreg univers.

Fără teamă, înaltul să ador
chiar dacă nu am aripi,
mă țin de tine și zbor
Fără opunere
să fiu a ta de acord
și nici un obstacol, să nu mă înpiedice / să te ador.

  Nu e rușine să vrei un umăr 
când ți-e greu,
măcar să te aline
lăsându-te să-i spui oful tău.
De ce se împotrivesc oare toți,
de ce mi  se repetă nu poți..........
oare ați văzut pom fără umbră?
suflet să nu cânte,
să nu cheme celălalt suflet?

La distanță / chiar și zeci de mile
există o inimă / ce bate numai pentru tine! 

                                            ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: