❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 17 iunie 2016

Iubirea este cel mai frumos sentiment.


Iubirea e frumoasă
  Îmi place să iubesc!
  Și vreau că visul meu
  Cu tine să îl trăiesc.
  Eu să îl impar cu tine
  Orice s-ar întâmplă
  Eu te doresc pe tine
  Te vreau în viața mea.
  Eu tanăr nu mai sunt
  Nu mai sunt cum am fost
  Iubirea știu ce inseamnă
  E un lucru frumos.
  Ea varstă,ea nu are
  Și nici nu va avea
  Eu te iubesc te vreau
  Pe tine draga mea.
══ ღೋ Suflet langă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: