❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 13 iunie 2016

Îți dau inima mea Te iubesc


Iubire vreau eu
 Să-ți ofer
 Eu ție draga mea
 Că te iubesc
 Și țin la tine
 Eu jur pe viața mea.
 Am mai iubit dar nu așa
 Cum te iubesc pe tine
 La tine eu când mă gândesc
 Lacrimi în ochi îmi vine
 Și plâng cu foc și neîncetat
 Că dorul de tine să-mi treacă
 A două zi când mă trezesc
 O iau iar de la capăt.
 Și uitea așa,zi de zi
 Plâng și mă gândesc la tine
 Și vreau te rog iubită mea
 Vino te rog la mine.
══ ღೋ Suflet langă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: