❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 27 iunie 2016

Inima mea bate pentru tine


Nu îmi doresc eu altceva
 Decât să fiu cu tine
 Să îți fiu alături ție
 La greu chiar și la bine.
 Căci te iubesc cu adevărat
 Și sincer eu sunt
 Te voi iubi eu toatata viața
 Cât trăiesc pe acest pământ.
 Nu mi-am bătut eu joc
 De tine niciodată
 Inima mea te dorește
 M-ai mult că niciodată.
 Ea vrea să fie a ta
 Pentru totdeauna
 Ea bate tare tare
 Bate ca nebuna.
 Atunci când bate tare
 Pe tine ea te strigă
 Nu poate trăi așa
 Fără tine nici o clipă.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: