❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 30 iunie 2016

Fiecare lacrimă care curge stinge o durere și spune o poveste...


 Lacrimi vărs
 Eu pentru tine
 Pentru că te iubesc
 Și de dorul pentru tine
 Simt că mă topesc.
 Mă întreb de unde lacrimi
 Tot așa mereu
 Inima mă doare tare
 Plâng de dorul tău.
 De aș putea face o minune
 Să te teleportez
 Să vii în brațe la mine
 Eu să te iubesc!
 Drumul ție nu îți voi da
 Din a-le mele brațe
 Cu tine să fiu mereu
 Până la sfârșit de moarte.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══
 
 

Niciun comentariu: