❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 1 iunie 2016

Fiului meu, de ziua copilului

De la anii copilăriei
ne luăm toți
să avem alți doi ochi,
să ne oglindească
al fricilor antidot.
Vezi tu, fiul meu, nu des îți scriu,
dar sincer văd 
că ai crescut acum
și deja nu-ți mai spune nimeni junior

De-ar fi să jur,
jur că regret pașii
departe de anii tăi,
în maturitate.

Rămâi încă un pic mic
tânjesc "mami" sa mă numești
să spui ca și cum
ai avea sângele meu

Copil bun ai să fii mereu
și așa mare n-ai să te pierzi
în lumea întunecată,
dacă inima îți urmezi

Nicu♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: