❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 27 iunie 2016

De câte ori călcăm pe pământ, pământul ne sărută tălpile...e fericit că nu-l părăsim -Lucian Blaga


Nu merg...nu  că n-aș vrea

Mă numesc handicapată...și îmi interzic iubirea

Eu în rând cu toată lumea m-am născut, am crescut...creștină sunt

Cred că cei care după exterior judecă, vor fi judecați la rândul lor,

Etichetă că "nu pot" am
prinsă de gât ham
și oriunde scriu despre noi,
sunt silită să dau înapoi.

              De când mă știu lupt / omul altfel să nu fie privit / căci cine nu e ca toți dăruit / nu înseamnă că nu are / la fel cu ceilalți, nici un drept.

Fie omul cât de hâd
privește doar
sufletele
ce râd!
                                              ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 


Niciun comentariu: