❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 11 iunie 2016

De când mi-ai spus că mă iubești


Plânge cerul...nu ne întrebăm de ce / lăsăm apa să curgă / printre genele din nori,
plângi tu, omule după o sărutare
și te ascunzi să nu văd că suferi,
și pe mine mă doare

Hai și privește-mi ochii / nu te mai rușina
de când mi-ai spus că mă iubești / știi, sunt doar a ta!

Și-n lumină care blândă / pe umeri te împresoară
văd licăriri de lacrimi / de iubire, nu amare

Înseamnă că cerul ...iubitor de soare / nu-l vede / suferind tare,
așa cum nici tu,
deși dragostea e mare
nu poți să-mi  dai tandra ta îmbrățișare ♡iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: