❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 12 iunie 2016

De aceea te numesc și eu "Iubirea mea"!


 În gânduri și în fapte
                                  te pun mai presus de toate
și-mi iau din timpul trecut,
învătătură / că fără clipele cu tine nu se pote

Ce simți tu, nu resping
căci în zadar ar fi
să-mi pun inima / să nu mai poată simți.


Cum tu știi / cine  sunt
cum numai tu / ții la mine pe pământ
cum pot eu să irosesc / pentru mine / al tău bun gând?

Ești acest om
lovit și  distrus / asemeni mie,
dar niciodată drama nu te cuprinde
când mă numești "Iubire"

În viată am dorința să ajung
pe drumul nostru,
iar bucuria și fericirea mi-o  iau
sentimentului tău când mă alătur
♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: