❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 16 iunie 2016

Dacă te chem Să mă iei în brațe O sa vii?


Nu vreau eu să te pierd
 Pe tine draga mea
 Te rog tu să mă crezi
 Că tu ești viața mea.
 Și vreau,chiar îmi doresc
 Alături să îmi fii
 Cu drag să ne iubim
 Să avem chiar și copii.
 La bine și la greu
 Mereu să te iubesc!
 Tu ești viața mea
 Pe tine te doresc.
 Și nu te mint iubito
 Eu sincer îți vorbesc
 Și vreau din toată inima
 Cu tine să mă căsătoresc.
══ ღೋ Suflet langă suflet ღೋ ══
 

Niciun comentariu: