❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 5 iunie 2016

Dacă ai vedea ce este în sufletul meu,cred că ai plânge și tu...


Dacă ai ști cât sufăr eu
 Și numai pentru tine
 Că îmi placi și te iubesc
 Și nu ești lângă mine.
 Eu te vreau în viața mea
 Pentru totdeauna
 Ești că soarele pe cer
 Că tine nu-i niciuna.
 De ce Doamne nu mă ajuți
 Te rog și pe mine
 Nu cer eu mare lucru
 Doamne de la tine.
 Vreau să pot a fi cu ea
 Fericit să fiu
 Și să scap de supărare
 Trist să nu mai fiu.
 Că nu mai pot
 Nu mai suport
 Să am în corp durere
 Vreau a fi cu ea
 Să am alinare.
══ ღೋ Suflet langă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: