❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 23 iunie 2016

Cele mai grele greutăti nu le duc mâinile , ci sufletul


Amintirile cu tine au parfum de levănțică
și mereu îmi dau putere
să respir  când mi-e greu
cuvintele din scrisori,
în care descrii suav dorul de noi,
în care desprinzi dintr-ale sufletului văpăi
stergând distanța,
înflorind sentimente ca atingerile de levănțică
ale orizonturilor mov.

Închid cutia și păstrez visul
căci rămâne ca fumul de țigară în aer
un sărut ce mă înfioară, la sfărșit de vers
de parcă brațele tale real m-au cuprins
și-mi aduni pe buza ta
toate lacrimile care au curs.

Respir adânc și ochii îi deschid spre zi
viața o iau la taifas
îmbrățișând doar pe corzile chitarii
ruga sufletului, de amintirea ta aprins ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: