❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 24 iunie 2016

Cât Doamne să aștept?


Cât Doamne să mai aștept
 Că visul să mi-l împlinești
 Să fiu cu fata ce îmi e dragă
 Și vreau real să o iubesc.
 Eu nu mai pot trăi așa
 Despărțit de ea să fiu
 Vreau că restul vieți mele
 Alături de ea să fiu.
 Că e singură și ea
 Nevoie are ea de mine
 Eu cu ea îmi doresc
 Să fiu la greu și bine.
 Fericită să o fac
 Să uite de tristețe
 Lângă ea să fiu mereu
 Acum și până la bătrânețe.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: