❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 23 mai 2016

Vremea lor...dar a noastră când?

Măcar de nu mi-ar șopti
măcar de mi te-aș ostoi
cum roșul scaldă câmpurile
într-ale macilor privire

Tu știi că mă lupt să pot iar picta?
                        Lupt cu mine / cu ființa-mi....rea
                         totul vrea / să vadă, să ia
                              să pună pe coala albă.
Tu știi că sufletu-mi te cere iar?
                          Alături ar vrea să-ți stea
                                împlinire să-mi dai
                                   ca să regăsesc cărarea
 Din neant, din van / să te întrupezi
să-mi curgi prin vene / de blestem să mă dezlegi!


Știi că aș vrea
să schimb în culoarea macilor clipa
să aștern buzele-ți cu pensonul
doar să te pot săruta?♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: