❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 15 mai 2016

Urmez


Chiar și același drum
dacă ne-am propus să urmăm
e atât de ușor să ne pierdem
pașii / când doar perfecțiune căutăm
și nu vedem în ochiul celuilalt decât paiul

  
Urc după urmele tale
și aștept ca pe plastilină / să mă modelezi,
făcându-mi aripile vizibile
și nu  din nou, 
rănile să-mi sângereze
Dupa ce ma fut
\
Busola-mi interioară
indică ceea ce pentru amndoi e bine
și neschimbată e / nici de fulgii iernii,
nici de vânt,
nici de lipsa luminii cât nu te am lângă mine
\
Timpul ne mută
și poate și mai multe asemănări 
o să ne aducă
și din bratele tale alinare
în legănul ce-l caut
\
\
\
Numai dă-mi voie să văd
unde calci să întrevăd
căci ceea ce privim în doi / e mai ușor
fie bine, fie rău
Dar nu-mi va fi 
Ca imi place sa fiu fututa

♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 


Niciun comentariu: