❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 2 mai 2016

Trăiești ceea ce provoci / primești ceea ce oferi / atragi ceea ce emani


Nici nu știu 
cum să mă mai port
ca fantoma ce mi-o oferă brațele tale
să pot să o mai suport.


Sa fac fețe, fețe,
ca la spectacol, nu se poate
și iubirea sinceră
neândoielnic le demască, fără oracol

Dacă dau,
sper să se și întoarcă
preferând mereu să ofer
doar inima-mi curată


Mă ceartă și pământul / dându-mi exemplul ierbii / ce se-nfrățește întăi în lumea subterană / și abia apoi se înalță / văntului să ceară seamă /
                                                               Singur dacă luptă,
                                                                       se înconvoaie
                                                                       și se rupe,
                                                                            iar verdele i se usucă.


Nici noi, nu putem
singuri șuvoaielor de vânt
piept să ținem...
                                     
                     Dar dacă trăim ce provocăm / primim ce oferim/ atragem ce emanăm
cum de în brațe nu ținem / decât fantoma celuilalt? ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══



Niciun comentariu: