❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 4 mai 2016

Printre nori



              Când privesc spre cer,/ eu nu-l văd un mister / căci norii mă provoacă mereu / să le răspund la întrebări

                                Eu deseori vin la tine
                                      ce știu să îți pot spune,
                                   căci nimic nu e mai greu
                                        decât un colț al inimii / ascuns de lume

Numai tu mă primești
mă asculți,
mă iubești,
mă  alinți
                        Iar eu, din ce în ce mai mult
                                nu vreau  să mai ascund
                          tainele ce norii mi le spun!

Chiar și pe bolta cerească / văd  ce-o să ne unească / dincolo de stele / salbă de mărgele♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: