❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 2 mai 2016

Nu incerca sa-mi explici iubirea,doar arata-mi-o.


 Om eu sunt
  Nu sunt un câine
  Suflet am,în corpul meu
  Atunci când tu mă alungi
  Plâng eu sufăr și îmi e rău.
  Vreau să știi,cât eu sufăr
  Chef nu mai am de nimic
  Și mereu,mereu
  Sunt trist și nefericit.
  Nu pot vesel eu să fiu
  S-au măcar a mă bucura
  Vreau că totul să se schimbe
  În inima și viața mea.
  Să pot râde nu a plânge
  Să pot măcar să zâmbesc
  Să pot a fi langă tine
  Că enorm,Eu te Iubesc!
 ══ ღೋ Suflet langă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: