❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 30 mai 2016

Nu e rușine să vrei și să nu poți, rușinos e să poți și să nu vrei


Și  mie-mi place roua,
sunt ca un fluturaș
când văd rozele înflorind
fiecare petală o sorbesc din ochi

Prin iarba tânără 
îmi trec piciorul gol 
și-ți  simt tandră atingerea
iubirii ce vrei să mi-o dăruiești în zori

Cu tine
aripi prind
și   zbor,
printre flori
adun,
îngân,
căntecul unui fior.

Inima mi-e copilaș
și zburdă veselă
pe imaș....
știind că deși nu ești,
la mine te gândești

Știind
că veau,
n-am să iau
parte de vină, că aripile mi-s frânte
fără milă.♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 


Niciun comentariu: