❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 7 mai 2016

Nimic fără revers

 Să nu te mai temi  niciodată
eu nu te uit
tu ești dragoste curată,
vreau și eu să te sărut.
Dacă ti-e dor de mine,
           caută-mă
clipele ce le petreci fără iubire
trec în neant, grele ca o piatră.

Dacă mai vezi zorile
să ledechizi ușile,
căci îți duc senin
și aripi de fluture                      
                                                                 
                                                                    Cu albastru senin în privire
                                                                      te aștept
                                                                    iar dacă ai sa vii, dă-mi fericirea
                                                                            promisă până acum zi de zi     ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══
         
 

Niciun comentariu: