❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 7 mai 2016

Întreabă-te de ce...tac! Nu mă acuza...



Am doar grija să nu tulbure nimic linistea, căci ea
îndepărtează spaima, teama de umbre şi întuneric,
aduce pacea , şi în suflet lumina

În inima mea se zbate viaţa,
dragostea mea în floare
ca o pădure de salcâmi spre care se îndreaptă albinele
şi mierea curge în potire de argint.

Timpul clocoteşte cu atâta putere-n voinţă,
de parcă ne aşteptă o binecuvântare
până la capăt
să mergem pe același drum.

Trăiesc realitatea ca pe o iluzie
şi-mi ajunge pe drumul spre deşertăciune,
numai târziul o ia înainte şi rămân în urmă.
și-
i tăcere târzie.

Dacă tac, tac
pentru ca tu să nu suferi
tocmai pentru a răzbi
și îmbrătisarea-ți  să-mi poți oferi.

Nu vreau să plangi,
tu inima mi-o știi
și știi că dau, fără să-i opresc
bătaia aparte pentru tine

Clipele trăite intens devin vulnerabile şi se scurg
risipesc energii într-o lume în care se suferă
pentru arderea lumânării şi flacăra se stinge
ca un vis pe care nu ţi-l amintişti.

Dacă tac, tac
doar pentru a nu se auzi
că am respirația tăiată
de atâta alergat fără să te prind

Și din orice ar fi făcut
vreau doar să pastrez răspunsul
că durumul nostru,
plin de dragoste curată, reală va fi♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: