❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 25 mai 2016

Fluturaș


Fluturaș aș vrea să fiu
 Să pot zbura spre tine
 Și jur că nu voi m-ai pleca
 Niciodată de lângă tine.
 Eu te iubesc enorm de mult
 Te vreau în viața mea
 Eu în genuchi îți voi cădea
 Să-ți cer ție mâna.
 Eu mâna să ți-o cer
 De la părinți tăi
 Și să le spun și lor
 Că îmi plac ochișori tăi.
 Și vreau mereu să îi am
 Mereu în preajma mea
 Și cu drag eu să sărut
 Eu gurița ta.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: