❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 6 mai 2016

Eu sincer,Te iubesc


 De ce?nu vrei dragostea mea
 Cu mine să vorbești
 Nu te gândești
 Deloc la mine
 Că mă faci să plâng
 Și mă rănești.
 Îmi este greu atunci
 Când nu-mi vorbești
 Și mă alungi
 Și plâng neîncetat.
 Te rog că tu
 Să ai încredere în mine
 Și te iubesc cu adevărat.
 Eu vreau a ta iubire
 Cu tine eu să fiu
 Să-ți demonstrez
 Iubirea mea
 Și trist că eu
 Să nu mai fiu.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══
 

Niciun comentariu: