❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 29 mai 2016

Dragostea ta a luminat cele mai întunecate locașuri ale vieții mele! Ești cel mai frumos lucru care mi se putea întâmplă!



Dragă îmi ești
 Ca intodeauna
 Și mereu va fi așa
 Tu ești unică pentru mine
 Și te vreau în viața mea.
 Să-mi fii soție și iubită
 De va fi bine sau greu
 Vreau că restul vieți
 Să fiu eu soțul tău.
 Mereu să te țin de mână
 Și mereu să te iubesc
 Ești un înger pentru mine
 De aceea te doresc
  ══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: