❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 15 mai 2016

Dor îmi este de tine


Dor îmi este mie de tine
 Dor îmi va fi mereu
 Te iubesc și țin la tine
 Tu ești cheia sufletului meu.
 Tu nu știi și nu gândești
 Ce insemni tu pentru mine
 Și cât de mult îmi doresc
 Să fiu alături de tine.
 Eu te vreau în viața mea
 Și cu drag să te iubesc!
 Dar tu mereu pe mine
 Tu mereu mă izgonești.
 Atunci eu plâng
 Și mă consum
 Nu știu dacă ție,îți păsa
 O durere cumplită
 Pe inimă mă apasă.
 Stau și îndur
 Că nimic eu nu pot face
 Să te fac să mă iubești
 Și să-mi fii mereu aproape.
 Să te am eu lângă mine
 Și apoi să te iubesc
 Eu mă rog la Dumnezeu
 Visul eu să îl împlinesc.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: