❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 29 mai 2016

Despre protecția și drepturile persoanei cu handicap - deziluzie

 Tot mai speram
nu  că voi merge
de sănătate înțeleg că e prea tărziu.
dar tu mă accepți
și de aceea lupt cu acele timpului
să fim împreună
să ne iubim.
Trupul, ești unicul
care a înțeles
că nu e decât ambalaj frumos
ce trece odată cu timpul,
acum în brațele mamei-
acum la anii părinților,
acum fără nici un folos

Iar pentru că mi-ești în suflet
diamantul,
mi-ești respirația și viața 
am tras semnal de alarmă autorităților
fiindcă mi-ești interzis

Strig și strig 
numele tău să-l imprim
urechilor care n-aud,
că noi doi ne iubim.

Bine, bine, asistență socială
nu sunt om?
nu am nimic în vița asta de zis?
nu sunt majora?........
de ce nu mi se permite să decid?
Însă răspunsuri.......zero
                                                                      nimeni nu se sinchisește
                                                                de-o iubire altfel,
                                                                       decât aparența povestește♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: