❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 26 mai 2016

De ce nu întrebi ce aleg?


De ce nu întrebi ce aleg?
Să mă mai  pierd
în fiorul aparnței de suprafță???
nicidecum...
aspectul fizic nu durează
și eu compensez cu tot ce simt

Drag mi-e să iau gândul
în toate colțurile lui
întunecate, senine,
prin suflet să mi-l preumblu
ca trecătoare amăgire să nu rămâi

Cât timp te port în mine,
întreabă-mă orice -
dar despre speranța de a fi cu  tine / îți zic
ce visez...

Visez încă să trăiesc totul
să nu rămână nimic neâmplinit
să fiu fericită,
și să nu mai fug / de nimeni și de nimic

Vlăstar prețios
ce luptă să se înalțe
să fie verde, să doinească frumos / prețuiesc,
și prefer celui găunos

De ce nu mă întrebi ce-aleg?♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: