❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 11 mai 2016

Abia atunci când aș putea spune...am învins iubire, sunt lângă tine / abia atunci


 Abia atunci când aș putea spune

 că binecuvântarea cerului am primit
alături de cei dragi / o lume vom cuceri

Cum să mai încerc să conving / cănd deși strig adevărul în gura mare / că TE IUBESC / nu mă crede nimeni.

Nici de mâna că vreau să te țin/ nu conving / chiar de îmi iau legământ / cu tine să nu sufăr / deși urcăm calvarul pe pământ.

Și nu mai avem decât probabil
altă lume în care să ne întâlnim
................
nici în iar nu aprinde nimeni lumina
și nici acolo nu te voi vedea mă tem.

De gustat amar / de mult prea mică am gustat / iar ca să mai aștept orice să se îndulcească / ar fi exagerat

Exemplul cel mai dureros
este atunci când ești mereu refuzat
chiar și de cei așaziși  apărători 
ai drepturilor omului cumpărați
cu un zâmbet fals

Aș plânge până m-aș sfărâma...aș sfârși / din această inimă aș fugi / numai uitării că aș nimeri / în  brațe-mi să te știu

Trupul pradă neputinței,
a bolii și suferinței
nu mă lasă sufletul  să-l dau
cât are a iubirii credință ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: