❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 12 aprilie 2016

Ziua mă gândesc la tine, noapeate visez...dar asta nu îmi e deajuns pentru că cele mai luminoase clipe la am lăngă tine.Te iubesc, iubirea mea!


Visez în fiecare seară
 Cu tine că sunt
 Că mă săruți și te sărut,
 În brațe strâns te țin.
 Și vreau să te opresc
 Că tu să nu m-ai pleci
 Cu mine să stai
 Și dulce să mă răsfeți.
 Să mă răsfeți cu îmbrățișări
 Și vorbe tandre, dulci
 Apoi cu mare foc
 Tu să mă săruți.
 La fel să fac și eu
 Pe tine să te iubesc
 Și îți promit, îți jur
 Că nu o să te părăsesc.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══