❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 13 aprilie 2016

Te iubesc enorm, ești viața mea


Crede-mă atunci când
 Îți spun că te iubesc!
 Vreau soție să îmi fii
 Și cu tine să trăiesc.
 Îmi faci viața fericită
 De nu poți să îți închipui
 Ești persoana ce o vreau,
Pentru totdeauna alături..
 Să fii mereu aproape
 Să fii în viața mea,
 Nu pentru o zi, sau două
 Ci  toată viața noastră
 Să ne iubim ca roua
 Căci în sufletul meu,
Din ce în ce mai mult
 Ești și vei rămâne tu,
 Ca un înger pe pământ.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══