❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 14 aprilie 2016

Simplu. teeeeeeee iubeeesc!


Vrei să vii, te rog, la mine
 Eu să pot să te iubesc
 Și să fii a mea soție
 Câtă vreme eu trăiesc.
 Să am eu grijă de tine
 Să te alint să te iubesc
 Să-ți ofer a mea iubire
 Și cu drag să te îngrijesc.
 Dragostea mea,ți-o dau
 Cu plăcere draga mea
 Fericită să te fac
 De când îți pășesc în prag.
 Să uiți de supărările
 Ce în viață le-ai întâlnit
 Fericită să fii,
 Cu mine al  tău iubit.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══