❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 27 aprilie 2016

Pentru tine


Nu vreau nimic altceva
 Decât să fiu cu tine
 Să pot fi în viața ta
 La greu și la bine.
 Când tu nevoie vei avea
 Să-ți fiu alături
 O sărutare eu ți-aș da
 Durerea să-ți înlătur.
 Să nu m-ai simți nefericire,
Nici durere și nici greu
Atunci, în clipa în care
 Primești sărutul meu.
 Și tristă să nu fii
 Orice s-ar întîmpla
 Căci sincer te iubesc!
 Te ador, scumpa mea.
 Și vreau mereu,mereu
 Alături să îți fiu
 Și fericită eu
 Pe tine să te știu.
                                     ══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: