❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 3 aprilie 2016

Oricât m-ai săruta, buzele-ți rămân cu aromă dulce!


Acum când scriu
Și beau cafeaua
La tine mă gândesc
Că aș putea fără  nesaț
Din ochi să te sorbesc în fiecare zi
Și vreau cu drag,
Chiar cu plăcere
Cu tine, soțul tău să fiu
Și dimineața când mă trezesc
Singur, n-aș fi pustiu.
Să-ți dau săruturi, mângâieri
Și orice îmi vei cere
În brațe să te țin,
Să alini a mea durere,
Cum alții nu-s, să ne iubim
Împreună să trăim
Am bea cafea împreună,
Cum beau nectarul zeii
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══