❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 2 aprilie 2016

O viață am


De când te-am cunoscut
Totul în viața mea sa schimbat
Iubesc m-ai mult și cu plăcere
Iubesc cu adevărat
Și vreau că viața mea
Cu tine să o trăiesc
Și credema dragostea mea
Că sincer te iubesc!
Nu am iubit,nu voi iubi
Cum te iubesc pe tine
De aceea îmi doresc
Ca tu să vii la mine.
Să îmi treacă griji și supărări
Și dorul meu de tine
Să te iubesc iubirea mea
Cum știu eu mai bine.
         ══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══