❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 11 aprilie 2016

Mai mult decât orice, iubirea trebuie dovedită


Spui că vrei să mă iubești  într-atât
încât să atingem împreună cerul..
atunci trebuie să auzi cu toate simțurile
parfumul florilor.

Eu îți șoptesc tandre atingeri
cu buze de catifea mereu...
petalele de trandafir ascultă-le
pe perna ta așezată sunt eu

 Avem această opțiune / o lume cu chirie a iubirii / o lume a infinitului parfum / sau să fie locuibilă de sunet / să fim împreună oricum

Eu strâng lacrima unui cireș
albă și amară,
ce siroiește cu glas trist
pe o petală, tu ești ...aici sunt, mă auzi cum te strig? ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══