❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 20 aprilie 2016

Lupta inegala

Luptă inegală 
cu dreptul în urma piciorului stâng / duc,
dar trebuie să merg
spre tine în fiecare clipă / cu orice gând

Oare de ce tot cad
deși nimeni nu-mi iese în cale
măcar să mă întrebe de ce șchiopătez mereu,
sau dacă poate lipsa ta mă doare

Planuri de viitor / în 5-10 ani ce vor veni
nu vreau altfel a-i trăi,
decât cu ultima rază de soare
culeasă din a iubirii mele privire

Pe partea dreaptă, cum priveşti 
este o inimă goală, dar atât de goală 
că nici ecoul nu-şi mai află locul
uitând de toate bătăile și toți pașii
încrustați în carnea-i de  nepăsare.

Și ca să-mi iau putere
ar trebui fără perdele / să mă întind pe buzele tale
unse de fluturi albaștri cu miere.♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: