❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 27 aprilie 2016

Iubirea mea


Nici aburii de cafea
acum nu te mai înghit
 ci rămăi clar, și peste zi
același cel ursit.

Eu nici o clipă nu te las
cu gândul la tine, iubirea mea-s mereu
și noaptea când se lasă neagră
văd în vis doar ce vreau eu
Îmi spun oriunde aș fi
că atunci cănd mâinile ni le vom întâlni
nimeni în lume 
nu ne va despărți.

Toată lumea mea e plină
de a ta caldă inimă
iat de îmi spui fie și  doar 'Bună'
aduci cea mai plină lună

Se face miezul nopții
și scriu, și descriu,
cu fruntea-n palme
temându-mă să nu te rătăcesc


Geamul ar trebui să-l sparg / să poți să te cobori / de pe cer întreg ...
să vii /să-mi oprești lacrimile mii.
♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: