❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 10 aprilie 2016

În lumea mea


Sunt atâtea momente ce-mi zic să renunț,
sunt atâtea rădăcini greu de smuls
sunt deatâtea ori stupefiată și nemulțumită
sunt aripi de fluturi....

Nu-mi amintesc nimic
nici de frumoasa mea inconştienţă
uitată să crească într-o casă
unde rămâne vie numai iertarea și pâinea,
sunt umană totuși și merg înainte.

Singurătatea aici caută
să se vindece singură
şi atunci când el va veni,
eu n-o să plec,
ei nu vor şti,
dar eu voi fi cu el,

Voi vedea lumea din sâmburele unui cireş,
discret voi crăpa uşa, voi fi în războaie. mai mult în iubire,
invizibil, voi completa nuanţa până la culoarea bej,
minimul de şansă ca benignul să rămână benign
dincolo ce mine și de tine

Nu, eu nu fug de viaţă, nici de altceva
şi asta nu de frica de a declanşa instinctul pradă-prădător,
ci pur şi simplu pentru că aici este habitatul meu şi acum
nu-mi trebuie decât o pagină albă și el ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══