❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 1 aprilie 2016

Cât de mult rănește dragostea


Vărs multe lacrimi pentru tine
Pentru că te iubesc!
Iar tu nu ești lângă mine
Să-ți arăt, să-ți dovedesc.
Vreau din plâns să mă opresc
Lacrimi eu să nu mai vărs
Viața mea fără tine
Nu are nici un rost.
M-am obișnuit,
Te iubesc,
Vreau că restul vieți
Eu cu tine să îl trăiesc.
Să fim fericiți noi doi
Unul lângă celalant
Să îți ofer dragostea mea
Căci inima mea ți-o dau

══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══