❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 4 aprilie 2016

Adrenalina







Abia aștept timpul să vina
Să pot real să te iubesc
Ești totul pentru mine
Tot ce eu,îmi doresc.
Și aș fugi cu tine în lume
Și ochi tăi eu să îi privesc
Apoi încet și tandru
Să îți spun,că te iubesc.
Și te vizez iubirea mea
În fiecare seară
Și vreau din vis eu să te scot
Și să te strâng în brațe.
Frumoasă este iubirea noastră
Exact cum ești și tu
De aceea eu îți spun
Cu drag I Love YOU.
   
   Love you

     YOU

            ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══